background

Skryté kování MACO VV 130 pro plastová a dřevěná okna

05.09.2011

Zcela skryté kování MACO INVISIBLE jsme vám představili již dříve. Své funkční a estetické kvality prokázalo na tak významných stavbách jako je Bratislavský hrad nebo Grandhotel Kempinski v Tatrách. Na žádost našich zákazníků jsme vyvinuli nové zcela skryté kování se zvýšenou nosností zejména pro větší okenní křídla energeticky úsporných domů.

Objevte nové zcela skryté kování MACO MULTI VV 130KG: rozšířené na rozměry šířky okenního křídla v kovací drážce 1400 mm a výšky křídla v kovací drážce 2600 mm, nosnost zvýšena na 130kg pro plastové a dřevěné okenní profily s šířkou kovací drážky 9 nebo 13 mm, bez potřeby dodatečného snížení zátěže.

Přednosti

  • kompaktní konstrukce pro okenní křídla o hmotnosti do 130 kg
  • bez potřeby dodatečného snížení zátěže
  • bezpečnost až do stupně WK 2
  • široký úhel otevření okna do 100°
  • snadná montáž
  • k dostání i s povrchovou úpravou TRICOAT chránící proti korozi
  • vysoká nosnost podle QM328 a RAL GZ607/3

VV 130 nepotřebuje opěru

Běžná otvíravě-sklopná kování pro tuto hmotnostní třídu musí mít pro spolehlivé udržení hmotnosti otevřeného okenního křídla zabudovanou dodatečnou opěru, takzvané snížení zátěže. To již předpokládá náročnější montáž, a vzhledem k většímu počtu prvků kování rovněž vyšší náklady. MACO MULTI VV130 unese zátěž spolehlivě bez jakékoli dodatečné opěry.

Investoři budou mít radost

Zcela skryté provedení kování znásobí vysokou nosnost okenního křídla na přesvědčivou bilanci s ohledem na tepelnou izolaci. Nespornou výhodou je také celkový vzhled, protože na okenním křídle je vidět pouze okenní kliku. Okenní prvek je sladěný s prostorem a díky nepřerušovanému, čistému vedení linií působí nadmíru elegantně.

Jednička v poměru náklady-užitek

MACO MULTI VV130 je zcela kompatibilní s oběma systémy kování TREND a MATIC. Frézování rámu nebo okenního křídla je zbytečné. Není třeba ani dalších čepů nebo otvorů pro ložiska, kování je uchyceno pouze prostřednictvím šroubů. Montáž na místě zvládne jeden jediný montér, protože okenní křídlo se zavěšuje paralelně k rámu. Žádná technologie kování nemůže být z hlediska poměru nákladů a užitku výhodnější.

Zpět